?

Log in

Incoherent Ramblings [entries|archive|friends|userinfo]
This username has been censored by 4Kids. D:

[ website | My deviantart account. Contains gratuitous amounts of swearing and buttsecks. ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

100 Books Meme [Oct. 1st, 2010|09:33 pm]
This username has been censored by 4Kids. D:
I rarely look at my f-list or whatever the hell it's called but this caught my eye so I decided to do it. I might re-post it to my deviantArt... just because?

If you see any typos they are my fault--LJ wasn't letting me unbold for some stupid reason, so I had to actually rewrite the ones the previous person had bolded orz

he's snatchin' yo books upCollapse )

20

I feel like a failure.

orz
LinkLeave a comment

Hetalia Day~ [Sep. 23rd, 2010|03:09 pm]
This username has been censored by 4Kids. D:
Lookit me, posting again. :D Oh my~

I'm in my math class and I'm extremely bored. Hetalia Day randomly popped into my head and now I am super excite. So I need a place into which I can spew my wonderful brain-vomit.

SO YEAH, Hetalia Day in Miami! I'm gonna be Greece again, wooooo :D What I'm really excited about (besides seeing a bunch of my friends and awesome new peoples) is the photoshoots! There must be photoshoots! >w< I've never really done one before. I always have a shitty camera and that combined with my shitty phototaking skills = shitty photo. So yeah, people with skills taking awesome photos of our shenanigans? yes plz

Uuuugh why can't it be October already.

Speaking of cosplay, cannot wait for MegaCon and then SuperCon! :D I'm gonna be Spain! And I'll have a little Romano! My delicious little tomato-face Romaniiiitooo AAAAY QUE RIIICOOOOOO~ /SHOT


uh yeah. I sound like a dumbass :|

math stfu you are so boring omg
LinkLeave a comment

hurr durr [Sep. 21st, 2010|08:18 pm]
This username has been censored by 4Kids. D:
What is this

I'm posting an entry? To livejournal? Abuh?

Yeah, I dunno.

The last time I posted an entry was like... two years ago.

So yeah.

Hi.
Link2 comments|Leave a comment

OMGWTF?!?!?! [Aug. 11th, 2008|06:27 pm]
This username has been censored by 4Kids. D:
[Current Mood |surprisedsurprised]

YES. AFTER YEARS(?) OF DEAD-NESS, I HAVE POSTED A JOURNAL. D: WOAH.

I doubt I'll be doing this often, but, ya'know... o.o Whatever. Just thought I'd make a random entry. 
Link3 comments|Leave a comment

Ho Mah Gawd. [Jul. 3rd, 2007|07:04 pm]
This username has been censored by 4Kids. D:
[Current Location |I'm not entirely sure.]
[Current Mood |hungryhungry]

I've deleted all my shit to replace it with new shit. XD Uh.. yup.

I doubt I'll ever use this again, but if I somehow become famous ( or Internet famous, at least ), then.. well... I dunno. XD I'll post a journal about tacos, everyone will comment about how great I am, and I'll feel special. :D


Er...so... that's about it. D: Kaybai.
LinkLeave a comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]